20 років праці на території Східної Європи: Польща, Сербія, Хорватія, Чехія, Угорщина, Словакія та Україна.
10 років успішної праці в Україні. 16 регіональних представництв у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Запоріжжі, Вінниці, Черкасах, Миколаєві, Рівно, Полтаві, Маріуполі, Житомирі, Херсоні, Сумах, Чернігові та Кривий Ріг зі штаб -квартирою компанії у центрі Києві.
У портфелі компанії 478 ведучих партнерів.
736 PR – проектів у 45 містах країни.
Більш, ніж 2,8 млн. задоволених клієнтів.
Ми накопичили багатий досвід співпраці з багатьма партнерами культурно-розважального бізнесу. Основа нашої успішної праці - гарантоване залучення нових клієнтів, стрімке просування бренду в умовах конкуренції, створення стабільних, довгострокових відносин та взаємовигідного партнерства.
Save Max стрімко розвивається та відкриває нові регіональні представництва на території України і ближнього зарубіжжя. Філософія нашого бізнесу - ми не наймаємо менеджмент, ми його вирощуємо! А це означає, що наша компанія зацікавлена в молодих фахівцях, без досвіду роботи які приєднаються до команди, щоб рости та розвиватися разом.
Ти можеш легко відправити нам своє резюме. Просто натискай кнопку «Хочу в команду», вибирай в вікні цікаве для тебе місто та вакансію. Прикріпи своє резюме. І кнопка «Надіслати».
Головний критерій відбору кандидатів в Save Max- молодість, амбіції, бажання розвиватися та будувати кар'єру в міжнародній компанії європейського рівня.
Кожна заявка ретельно перевірена рекрутерами наших офісів
Телефон ніколи не замінить особистого контакту. Тому якщо тобі подзвонили із запрошенням приїхати до нас в офіс на зустріч з керівником та головним менеджером - дій, а не відкладай!
Кращий спосіб оцінити кандидата - дати людині можливість зануритися в нашу атмосферу на цілий день. Без зайвих слів побачити, як проходять переговори з клієнтами, з ким ми співпрацюємо, наші проекти, угоди та багато іншого.
Ведучий тренер і головний менеджер зустрінуться для обговорення та прийняття остаточного рішення.
Після успішного проходження дня-стажування та підписання трудового договору слідує знайомство з командою (місії, завдання, контакти і т.д.). А також семінар «Save Max Discovery», який фокусується на представленні культури нашої роботи та іншої відповідної інформації, для всих нових співробітників.
There's no substitute, all is about the attitude!
ентузіазм
Ми націлені на те, щоб бути кращими у своїй справі, запалювати своєю ідеєю все більше людей навколо себе. А також навчаємо, як постійно підтримувати в собі ентузіазм, щоб отримувати задоволення від улюбленої справи та активно розвиватися.
комунікабельність
Привітне обличчя з доброзичливою посмішкою набагато привабливіше ніж багатовікова похмурість на ньому ... без коментарів.
активність
Система нашої роботи побудована на мотивації: фінансовій, кар'єрній, конкуренції та бажанні бути №1. Тому динаміка і рух цілий день - це про нас!
ОПТИМІЗМ
Правильно поставлене питання: «Як Я можу стати краще?», а не «Чому в мене не виходить?» - допомагають швидше йти до своєї мети, покращувати себе та якість роботи в компанії загалом.
відповідальність
Відповідальність - це не провина, це впевненість. Для нас відповідальність - це вміння пояснити і показати, як ти досяг кращого результату, своєї мети.
В Save Max приходять люди різної культури, з різними характерами і для кожного конструюється індивідуальний план навчання і розвитку. Ми навчаємо співробітників тільки за рахунок компанії. Головна інвестиція з їх боку - час та дії.
Щоб ти в повній мірі реалізовував свій потенціал, ми допоможемо тобі довести до досконалості свої таланти в сфері управління, набути навички роботи в команді, а також знайти свій стиль керівництва та спілкування.
Тільки в команді, спільними зусиллями, ми досягаємо успіху. Прийди і побачиш, що наші співробітники не працюють, а займаються улюбленою справою. Тому що ми переконані: Ми розважаємося, а інші працюють.
В Save Max важливо твоє вміння діяти вчасно і гаряче бажання бути першим! Геть директорів! Європейська система оцінки і розвитку співробітників дозволяє молодим людям стрімко будувати кар'єру в компанії, незалежно від віку та досвіду роботи в компанії.
Процес кар'єрного росту заснований на використанні простих інструментів, які доступні всім співробітникам компанії. Це захоплюючий шлях самореалізації, отримання і застосування знань та досвіду в управлінні і психології.
Компанія Save Max вірить, що кожен співробітник гідний поваги. Зусилля, участь і внесок у роботу компанії повинні винагороджуватись. Головний бонус - можливість мати свій власний бізнес, пройшовши свій шлях від учня до партнера компанії.
Продажі і рітейл, бізнес-розвиток
(Sales department)
Робота у відділі продажу вимагає від співробітників повної залученності. Вона включає і роботу лікаря (постановка діагнозу), і гру хорошого актора, і майстерність психолога, і багато іншого, щоб відповідати очікуванням клієнтів. Ми пропонуємо можливість працювати в обстановці професіоналізму, де є ясні перспективи кар'єрного росту.
Управління персоналом
(Admin and personal department)
Це перша та найважливіша особа компанії. Наші офіс-менеджери не тільки найгарніші, але і найкращі в питаннях організації адміністративних процесів та забезпечення життєдіяльності офісу. Вміння знайти спільну мову з клієнтом компанії, з кандидатами на роботу та із працівниками- must have навички в роботі такого фахівця.
Маркетинг
(Marketing department)
Проектів та ідей багато. Реалізувати це в простій та зручній формі, а головне, зацікавити і викликати бажання у клієнта - важливе завдання для дизайнера. Щоб створити неповторний образ бренду необхідно постійно бути в курсі модних тенденцій та встигати освоювати нові програмні продукти.
Гаряча лінія
0 800 20 1000
Всі дзвінки на території України безкоштовні